Neišsakyti jausmai kaupiasi viduje, „verda” ir staiga, prasiveržia… ne laiku ir ne vietoje, su nesuvaldoma jėga, tartum deginanti ugnikalnio lava, kuri sunaikina viską, kas pasipainioja jos kelyje. O neretai nuslopintas jausmas tūno žmogaus viduje labai tyliai. Kaip kirminas sugraužia žmogaus energiją, kūrybiškumą, gyvenimo džiaugsmą. Kartais reikia tiek nedaug, tik pasikalbėti… Paskambink.


daugiau...

Apie mus

Vilties linija“ yra emocinės paramos tarnyba suaugusiems, teikianti nemokamą, anonimišką emocinę paramą telefonu bei laiškais visos Lietuvos gyventojams. Kiekvienas „Vilties linijos“ konsultantas ar savanoris vadovaujasi konsultanto etikos principais. Darbas pagrįstas laikantis konfidencialumo ir anonimiškumo principų.

Vilties linijos“ misija - atlikti psichologinių krizių ir savižudybių prevenciją, intervenciją ir postvenciją.

Paskirtis – teikti anoniminę emocinę ir informacinę paramą telefonu visos Lietuvos gyventojams, priimant tokius, kokie jie yra, nekelti iššūkių, neteisti, nemoralizuoti. Gerbti žmogaus kalbėjimo ritmą.

Vilties linijos“ darbo metodai – aktyvus klausymas, motyvavimas ir, reikalui esant, nukreipimas profesionaliai psichologinei pagalbai.

Emocinės paramos telefonu ir internetu tarnybos ,,Vilties linija”veiklą vykdo ir organizuoja dvi įstaigos:  

1. Klaipėdos psichikos sveikatos centras, įstaigos adresas: Galinio Pylimo g. 3 b, LT – 91231, Klaipėda Įstaigos kodas 141879453

Koordinatorė: Jelena Dementjeva TamošiūnėEl. paštas:vilties.linija@gmail.com

2. Viešoji įstaiga "Telšių krizių centras", įstaigos adresas: Respublikos g. 1, LT – 87130, Telšiai

Įstaigos kodas 180388338

Direktorė:Vanda Benaitienė

El. paštas: linija.vilties@gmail.com

Klaipėdos „Paguodos telefono“ programa veikia nuo 1988 metų.1996 - aisiais metais tarnyba įstojo į Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociaciją (LTPPTA) ir tapo tikrąja nare.Nuo 1998 metų „Paguodos telefonui buvo skirta 800 - oji paslauga.Nuo 2000 m. Klaipėdos„Vilties linijaveikia prie VšĮ Klaipėdos Psichikos sveikatos centro. 2003 metų pabaigoje pradėta teikti psichologinė pagalba ir informacija suaugusiems internetu. Į laiškus atsako Klaipėdos Psichikos sveikatos centro specialistai. Laiškus galima rašyti www.kpsc.lt/klausimai-atsakymai bei vilties.linija@gmail.com Laiškuose klientai gali papasakoti apie sunkumus, užduoti jiems rūpimus klausimus. ,,Vilties linijos konsultantai suteikia psichologinę paramą, informaciją, kur galima gauti tolesnę pagalbą.

1997 m. birželio mėn. Telšiuose parengta pirmoji Vilties linijos“ 34 konsultantų laida, o veikla pradėta vykdyti 1998 m. sausio 30 d. Tais pačiais metais Telšių „Vilties linija“ tampa Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacijos(LTPPTA) tikrąja nare.

2004 metų lapkričio 3 dieną Klaipėdos „Paguodos telefonas“ pradėjo darbą vienu telefono numeriu ir pavadinimu su Telšių„Vilties linija“ Tarnyba dirbo 20 val. per parą kasdien.

Nuo 2005 metų sausio mėnesio suaugusieji turi galimybę nemokamai kreiptis psichologinės pagalbos į„Vilties liniją“ ne tik iš fiksuotojo ryšio, bet ir iš Omnitel ir Bitės mobiliojo ryšio telefonų. Nuo 2005 metų spalio mėnesio ir iš Tele-2 tinklo. 

2006 metų balandžio 7 dieną „Vilties linija“ pradeda dirbti visą parą kasdien.

2011 m. pavasarį įdiegtas europinis emocinės paramos trumpasis numeris 116 123.

,,Vilties linijos“ tarnybose dirba specialistai: psichologai, socialiniai darbuotojai ir savanoriai – konsultantai, kurie yra specialiai ruošiami šiam darbui.

Pokalbiai NEMOKAMIiš Omnitel, Bitės, Tele-2 ir fiksuoto ryšio telefonų. Pokalbius apmoka LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

P.S. Nuo 2013 metų nemokamą emocinę paramą telefonu ir internetu teikiančias organizacijas vienijanti Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacija nuo šiol vadinasi Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacija (LEPTA).